.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۷۰۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران برفروبی شد
مدیرکل راهداری مازندران از برفروبی سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  عباسعلی نجفی اظهار داشت: طی ۷۲ ساعت گذشته با بکارگیری نیروها و تجهیزات و امکانات راهداری، ۳۷۰۰ کیلومتر از محورهای برفگیر و کوهستانی مازندران برف روبی و نمک پاشی شد.

 

وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و کاهش دما و بارش سنگین برف در سطح تمامی محورهای کوهستانی استان ۳۳ اکیپ راهداری با بکارگیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محورهای کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر شدند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ادامه داد: محورهای ارتباطی اصلی هراز، کندوان، سوادکوه، ساری _ کیاسر و محورهای فرعی بلده – پل زنگوله نور، دوهزار و سه هزار تنکابن، اشکورات رامسر، هزار جریب بهشهر، استخرپشت نکا، عباس آباد _ کلاردشت و محورهای روستایی سرتا _ جناسم میاندورود، نیالا گلوگاه، شیخ موسی بابل از جمله محورهایی بودند که عملیات برف روبی و نمک پاشی در آنها صورت پذیرفت.

 

وی ادامه داد: عملیات برف روبی و بازگشایی چندین محور روستایی استان نیز در حال انجام است.

 

نجفی اظهار داشت: با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محورهای شریانی و اصلی بوده، از این رو از هموطنان عزیز خواهشمندیم با توجه به هشدارها و اطلاعیه‌های مکرر رسانه‌های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.